Палачинки

4.6.12



Продукти:

4 бр.- яйца
300мл. прясно сварено мляко
300гр.- вода
2 непълни ч.ч.- брашно
щипка- сол
1 ч. л.- захар
1- ванилия 




Яйцата се разбиват много добре /на пяна/ с миксер в дълбок съд.

Прибавят се млякото, водата, захарта и солта. Разбърква се хубаво. 
Добавя се брашното / пресято два пъти/. Първо се обърква с дървена лъжица да го поеме сместта, а след това с миксер се разбива.  Престоява около 30мин.
Пекат се в тиган с диаметър 20см дъното.Слага се по 1 малък черпак.
Ако така описана смес за палачинки е станала гъста, можете да я разредите с равни части вода и мляко.

Гарнират се по желание.




You Might Also Like

13 коментара

  1. Мира, идеята много ми харесва! Такива хапки са много оригинални! Браво! Прекрасна нова седмица от мен!

    ОтговорИзтриване
  2. И аз се каня да направя на момчетата за закуска ,обаче да видим кога?
    Твоите са наслада Мира!

    ОтговорИзтриване
  3. Мира невероятно поднесени и страхотни снимки.Браво палачинка мечта.
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  4. Мира, бива ли така да изкушаваш хората :) Обожавам палачинки, а тези твои прекрасни творения ми припомниха, че не съм похапвала от поне месец. Страхотни са! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Невероятно апетитни са, Мира! И много красиво поднесени!
    Поздрави и пожелания за хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  6. Вкусно, много вкусно! Любими палачинки:) Поздрави, Мира, и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  7. МНого красиви палачинкови рулца си завъртяла, Мира!
    Вярвам у дома ще оценят този метод на поднасяне;)
    Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  8. Допада ми идеята за тези рулца! Много са симпатични! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  9. Направо да се покапе човек като гледа снимките-разкошни палачинки!
    Поздрави от мен!

    ОтговорИзтриване
  10. Благодаря ви момичета!
    Радвам се, че ме посетихте и оставихте чудеси коментари!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  11. Мире, аз малко със закъснение, но си наваксвам лека-полека постовете на приятелските блогове.:-)))
    Толкова апетитни палачинки!!!! И си ги аранжирала прекрасно! Чудни!
    Прегръдка от мен и пожелания за хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  12. Аранжировката и на мен много ми допадна, а и не се съмнявам, че са страхотни на вкус!

    ОтговорИзтриване

Pages

Subscribe